Новини

Головна » Новини   

Міжнародна науково-практична онлайн-конференція "Обдаровані діти - скарб нації"

 

Нещодавно, відбулася IV Міжнародна науково-практична онлайн-конференція для провідних світових дослідників феномену обдарованості, науковців Національної академії наук України та наукових галузевих академій; викладачів ЗВО; представників департаментів та управлінь освіти, інститутів післядипломної освіти; представників Малої академії наук України та регіональних осередків; представників адміністрацій закладів освіти, учителів, методистів, керівників гуртків, класних керівників, психологів, соціальних педагогів; аспірантів й магістрантів; усі зацікавлених тематикою конференції. До участі також доєдналася директорка комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Шаргородської міської ради Жмеринського району Вінницької області Альона КУЦОЛАПСЬКА, яка підготувала тези до наукового збірника на тему: «Комплексна модель соціально-психологічної підтримки обдарованої особистості в умовах воєнного стану».

 



Організаторами були: Міністерство освіти і науки України; Національна академія наук  України; Національна академія педагогічних наук України; Інститут обдарованої дитини НАПН України; НЦ «Мала академія наук України»; Кафедра ЮНЕСКО з наукової освіти Українського державного університету імені Михайла Драгоманова.

Метою конференції було визначення наукових основ і практичних способів розв’язання проблем виявлення, діагностики, розвитку, підтримки та супроводу обдарованої особистості в освітньому середовищі та соціумі; обмін досвідом практичної роботи з обдарованими дітьми та молоддю.

Наукова тематика за якою готувалися публікації:

  • Сучасні тенденції та філософсько-методологічні засади дослідження обдарованості

  • Новітні технології в дослідженні та розвитку обдарованості у світовому освітньому просторі

  • Діагностика та моніторинг розвитку обдарованості дітей і молоді в Україні

  • Педагогічні інновації в освіті обдарованих учнів 

  • Соціально-психологічна підтримка обдарованої особистості в умовах воєнного стану

  • Штучний інтелект та обдарованість: нові можливості для дослідження, розвитку й підтримки

Матеріали конференції будуть подано до збірника IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції.

ПРОГРАМА  РОБОТИ, ВІДЕО КОНФЕРЕНЦІЇ та ЗБІРНИК ПУБЛІКАЦІЙ на сторінці заходу https://iod.gov.ua/ua/naukovi-zahodi/materiali-provedenih-zahodiv/77_vi-mizhnarodna-naukovo-praktichna-onlayn-konferenciya-obdarovani-diti---skarb-naciyi-

Міжнародні спікери, які доєдналися до заходу:

·         Джозеф Рензуллі, почесний професор педагогічної психології в Університеті Коннектикуту; очолював Національний дослідницький центр із проблем обдарованості та талановитості; визнаний Американською психологічною асоціацією серед 25 найвпливовіших психологів світу. лауреат премій the Harold W. McGraw, Jr. Award for Innovation in Education; був консультантом Робочої групи Білого дому з питань освіти обдарованих і талановитих; на основі досліджень Дж. Рензуллі було створено the Renzulli Learning System – онлайн-платформу персоналізованого навчання, яка формує індивідуальний профіль кожного учня (академічні сильні сторони, інтереси, стилі навчання та способи самовираження), США

·         Саллі Ріс, заслужений професор Піклувальної ради UCONN; член 15-го відділення Американської асоціації психологів; завідувала кафедрою педагогічної психології в Університеті Коннектикуту; обіймала посаду віцепроректора з академічних питань; працювала головним дослідником Національного дослідницького центру із проблем обдарованості та талановитості; експрезидент Національної асоціації обдарованих дітей, США

·         Альберт Ціглер, професор педагогічної психології та досліджень у сфері досконалості в Ерланген-Нюрнберзькому університеті імені Фрідріха Олександра; генеральний секретар Міжнародної дослідницької асоціації розвитку та досконалості талантів (IRATDE); віцепрезидент Європейської ради з питань високих здібностей (ECHA); голова Європейської мережі підтримки талантів (ETSN); директор відділу обґрунтованих досліджень у Всесвітньому центрі обдарованості; головний редактор наукового журналу ECHA «Дослідження високих здібностей», Німеччина

·         Ліанне Хогевен, професор в Університеті Радбауд, головний викладач Міжнародного тренінгу Радбауд з високих здібностей (RITHA), координатор Міжнародної магістерської спеціалізації з «Обдарованої освіти», голова Європейської ради з питань високих здібностей (ECHA), психолог розвитку та клінічний психолог у Центрі дослідження обдарованості, Нідерланди

·         Маріон Рогалла, професор Інституту навчальної психології, Швейцарія

·         Джуді Кохан, доктор філософії з педагогіки Єврейського університету в Єрусалимі, викладач кафедри педагогічної освіти Єврейського університету, викладач магістерської програми в Академічному коледжі освіти Хемдат, Ізраїль

·         Девід Дж. Коул-Гамільтон, професор Школи хімії Університету Сент-Ендрюс, член Единбурзького королівського товариства, член Королівського хімічного товариства, член робочої групи з питань наукової освіти Федерації академій наук Європи (ALLEA), Шотландія

·         Метью Макел, професор і науковий керівник у галузі досліджень високих здібностей Освітньої школи Верклунда, Університет Калгарі, Канада

·         Дон Амброуз, доктор філософії, професор аспірантури в Університеті Райдера в Лоуренсвіллі, штат Нью-Джерсі, США; редактор Roeper Review; член редакційних колегій провідних журналів та книжкових серій у галузях, що стосуються обдарованості, розвитку талантів та креативності; ініціатор та лідер численних міждисциплінарних наукових проектів за участю видатних дослідників та теоретиків з різних галузей, включаючи освіту обдарованої дитини, загальну освіту, дослідження креативності, когнітивну науку, етичну філософію, психологію, політологію, економіку, право, історію, соціологію, теоретичну фізику та критичне мислення


 



04.11.2025 | Aдмін

Вернутись назад


Всі новини
  • Контакти

      Адреса:
      Тел.:
      Email: